Skip to main content
Advanced Search
Search Terms
Content Type

Exact Matches
Tag Searches
Date Options
Updated after
Updated before
Created after
Created before

Search Results

28 total results found

Support

Faster Order Support

Kontakta oss Inkommande e-post och samtal hanteras helgfria vardagar mellan kl 09:00 till 17:00 med målet att svara samma dag. E-post: info@fasterorder.se Telefonnummer: 010-183 98 89Vi har tyvärr ingen möjlighet att svara direkt på era samtal utan vi rin...

Återbetalningar

Faster Order Support Transaktioner

Om du behöver återbetala en kund så kan du enkelt göra det i backoffice. Viktigt att komma ihåg: du behöver göra en återbetalning i kassan också så att det ska bli rätt med bokföringen Så här gör du en inloggning: Logga in i backoffice Klicka p...

Integritetspolicy

Legal

Vi arbetar för att säkerställa en hög nivå av dataskydd som värnar om din personliga integritet vid användning av vår webbplats. Denna integritetspolicy förklarar därför hur dina personuppgifter bearbetas och skyddas, dina rättigheter och hur du kan göra dem g...

Integrationer

Faster Order Support

Kvartersmenyn Om Kvartersmenyn Kvartersmenyn startade med frågan ”var ska vi äta idag?” 1996 satt grundarna i en källarlokal på Södermalm i Stockholm och skulle ut och äta lunch. Men vart skulle de gå? Restaurangerna i närheten bedrev på den tiden...

Installation hårdvara

Faster Order Support

Denna guide gäller endast kunder som har Faster Order Bas lösningen. Ladda ner guiden Installation av hårdvara.pdf

Swedbank Pay

Faster Order Support

Support kundsupport@swedbankpay.se Tel: 08-411 10 80 Hur lång tid tar det att få pengarna utbetalda med Swedbank Pay? Dag 1: Köpet skapas och pengarna dras från kunden. Dag 2: Banken skickar uppgiften och signalen om transaktionen till oss. Dag 3: Vi mot...

Öppettider

Faster Order Support

Lägg till ordinarie öppettider Logga in i backoffice Klicka på "Öppettider" i menyn Under "Ordinarier tider" hitta den dag du vill lägga till tider Klicka på "lägg till" och markera vilka dagar tiderna ska läggas till för. För att förstå hur tider för ut...

Stänga & öppna shoppen

Faster Order Support

Är din shop stängd kan inte dina kunder lägga beställningar. Om du kan försök att alltid ha den öppen. När din restaurang är öppen för take away, bordsbeställning eller utkörning styrs av öppettiderna. Stäng av shoppen om något går fel, t.ex. att strömmen gå...

Skapa rabatter

Faster Order Support Meny

Ändra en artikel Logga in i backoffice Klicka på "Meny" i menyn Klicka på artikel du vill sätta en rabatt på Leta upp alternativet "rabatt" och välj hur mycket rabatt du vill ge Klicka på Spara Ändra flera artiklar Detta gäller när man ska ändra f...

Tillvalspaket

Faster Order Support Meny

Tillvalspaket är dom saker man ser när man klicka på en artikel. Några exempel på vad man kan ha i tillvalspaket är: Lägga till extra ingredienser på en pizza Lägga till läsk Välja storlek på en sushi, 8, 10, 12 bitar eller vad ni själva väljer ...

Info till kund

Faster Order Support Take away

Vill du ge dina take away kunder information innan dom beställer take away eller precis när dom beställ? Så här ser det ut på checkout sidan: Så här ser det ut på bekräftelsen: För att ställa in detta så gör du så här: Logga in i backoffice Klicka...

Begränsa tillgänglighet på artikel

Faster Order Support Meny

Det finns tillfällen när du vill begränsa när en artikel är tillgänglig, här kan du hitta information om vilka möjligheter som finns och hur man ställer in det. Begränsa till viss dag på veckan Serverar du pannkakor till lunch på torsdagar varje vecka? Så ...

Lägg till artiklar

Faster Order Support Meny

Shop inte kopplad till kassa Logga in i backoffice Klicka på "Meny" i menyn Leta upp den rubrik du vill att artikeln ska ligga i och klicka på "+ skapa artikel" knappen Shop kopplad till kassa När din shop är kopplad till kassan så gäller ...

Lägg till bilder

Faster Order Support Meny

Gör din meny mer attraktiv och lägg in bilder på dina rätter! Logga in i backoffice Klicka på "Meny" i menyn Välj den artikel du vill lägg till bild för Klicka på knappen lägg till bild Klart!

Ta bort användare

Faster Order Support Användare

Logga in i backoffice Klicka på "Användare" i menyn Klicka på dom "tre prickarna" till vänster om användarens email. Om du vill ta bort den email där det står ägare så behöver du först sätta en annan användare som ägare Klicka på "ta bort" Klart!...

Lägg till användare

Faster Order Support Användare

Logga in i backoffice Klicka på "Användare" i menyn Klicka på + symbolen Skriv in mail-adressen som ska kunna logga in. Lösenord skicka via mail till den e-post adress du angav Klart! Nu är det bara för personen att logga in

Växla mellan shoppar

Faster Order Support Användare

Här beskriver vi hur du växlar mellan olika shoppar när du är inloggad i backoffice. Har du flera shoppar? Läs lägg till användare för att se hur du lägger till dig själv för att kunna växla mellan dom. Steg för steg Logga in i backoffice Längst upp ...

Fakturakunder

Faster Order Support

Denna funktion finns tillgänglig för kunder med Faster Order Basic samt ES Kassasystem Är det företag du vill ska kunna betala mot faktura? Är det så att det är återkommande företag du göra det enklare för? Då kan du aktivera fakturakunder. Det företag som b...

Kampanjkoder

Faster Order Support

Med kampanjkoder kan du ge dina kunder rabatter, du ställer själv in hur stor rabatten ska vara. Kampanjkoders rabatt appliceras bara på saker som kund lagt till från menyn, den gäller inte utkörningsavgift eller andra avgifter. Skapa ny kampanjkod Logga...

Väntetider

Faster Order Support Take away

För take away kunder så kan du ange väntetid för kunder som vill ha sin beställning så snart som möjligt.  Det går även att ställa in olika väntetid för olika klockslag, väntetiden gäller för det klockslag beställningen görs för.  Se exempel nedan: I exem...